Citeste despre...
Plata in 3 sau 4 rate, cu cardul de debit (de salariu)
Ce este solutia 3x4x ONEY?
Această metodă de plată presupune plata pachetului de servicii personalizat sau a cosului de cumpărături în 3 sau 4 rate cu un card de DEBIT (inclusiv cardul de salariu), si este oferită pentru cumpărături de minimum 450 lei.
Foarte important:
- Prima rată se achită pe loc, deci trebuie să aveti disponibilă suma primei rate pe card
- Cardul trebuie să nu expire până la achitarea ratelor
Cine poate beneficia de solutia de creditare 3x4x ONEY?
Soluția 3x4x Oney este dedicată doar persoanelor fizice, majore și rezidente în România
Ce carduri sunt acceptate la plata prin ONEY?
Sunt acceptate cardurile de DEBIT (inclusiv cardul de salariu) Visa si MasterCard, emise de băncile sau institutiile financiare din România.
Nu sunt acceptate:
- Carduri preplătite, virtuale sau carduri emise în altă tară
- Carduri de credit
- Carduri business (emise pentru persoanele juridice)
- Cardurile Revolut, cardurile Visa Electron sau Maestro
Ce documente sunt necesare pentru plata prin ONEY?
Pentru a utiliza această solutie de creditare, nu aveti nevoie de niciun document, ci doar de un card de debit.
Nu solicităm o justificare a venitului lunar încasat de dumneavoastră.
Cum pot beneficia de solutia de creditare 3x4x ONEY?
a.1. Adaugi produsele dorite în cos, apoi mergi la check-out si alegi optiunea de plata prin Netopia
sau
a.2. Primesti din partea Dietalia un link de plata securizat
b. In pasul urmator alegi optiunea Rate online cu card de debit prin Oney si completezi datele tale de contact (telefon, email si adresa)
c. Selecteaza numărul de rate dorit, adica 3 rate sau 4 rate prin Oney (exemplul de mai jos este pur orientativ)
d. Apasa butonul Plateste si vei fi directionat(a) in pagina de plata Oney, unde trebuie sa introduci datele personale si cele ale cardului.
Mentiuni legale despre solutia de plata ONEY
a) Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele și serviciile vândute online și sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei și maxim 12000 Lei. Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile și rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exercițiu deplină la data acceptării Termenilor și Condițiilor Generale, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: (i) sunt rezidenți in România (cetățeni români și cetățeni străini rezidenți români); (ii) sunt consumatori, în înțelesul legislației aplicabile și prin urmare nu acționează în scopuri de natură profesională sau comercială; (iii) dețin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri preplătite/carduri care solicită sistematic autorizări cum ar fi VISA Electron și Maestro), emise de o instituție de credit din România sau de o sucursală din România a unei instituții de credit din UE, având un termen de valabilitate ce depășește cu mai mult de 2 luni de zile durata de rambursare a creditului acordat de Oney Bank, sau dețin orice alte metode de plată, așa cum sunt specificate acestea de Oney Bank.
b) Oney Bank este o instituție de credit franceza autorizata sa desfășoare activități de creditare si de plata de Autoritatea Franceză de Control Prudențial și Rezoluție “ACPR”), organizată și funcționând ca societate pe acțiuni în conformitate cu legislația din Franța, cu un capital social de 51.286.585 euro, înregistrată în Registrul Comerțului și Societăților din Lille Metropole sub numărul 546 380 197, cu sediul situat în str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), număr de telefon +40 317 305 050 și adresă de email: serviciulclienti.ro@oney.com
c) Oney Bank este supravegheată, în primul rând, de autoritatea competentă franceză, ACPR, precum și de Banca Națională a României (“BNR”) și furnizează Soluțiile de Creditare Oney transfrontalier, fără prezență fizică pe teritoriul României (având în vedere natura exclusiv online a activității de creditare), desfășurând activități de creditare a consumatorilor în România în condițiile libertății de a furniza servicii în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, cu modificările ulterioare, fiind înregistrată în registrul public al BNR cu privire la instituțiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notificării din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR https://www.bnr.ro/Registre-si-Liste-717.aspx#IC)
Date generale despre serviciul ONEY
a) Dietalia nu are rol de intermediar de credit pentru Oney Bank
b) Netopia nu va percepe consumatorului costuri suplimentare pentru procesarea tranzacțiilor prin intermediul serviciului BNPL Oney.
c) Cardurile cadou nu sunt acceptate la plata prin solutia de creditare Oney.
d) Serviciile furnizate prin prezenta pot fi modificate, suspendate sau pot înceta în orice moment în cazul în care Netopia și/sau Oney Bank decide în acest sens, precum și din motive independente de voința Dietalia care conduc la imposibilitatea acordării acestora.
Autorizarea tranzactiilor si confirmarea plătilor prin ONEY
Netopia va transmite toate tranzacțiile de plată aferente serviciului BNPL Oney procesate prin platforma Netopia Payments spre autorizare către Oney Bank. Doar plățile autorizate de Oney Bank vor fi confirmate pentru decontare. În vederea autorizării plății, Dietalia va furniza către Oney Bank, prin intermediul platformei Netopia Payments, detaliile relevante ale comenzii, respectiv:
a) Date de cumparare:
- Costul achizitiilor
- Lista articolelor cumparate
- Numele produselor
- Categoria produselor
- Cantitate
- Pret
b) Date personale:
- Nume de familie
- Prenume
- Numar de telefon
- Adresa email
- Adresa de facturare
Netopia va putea furniza plătitorului un e-mail de informare în numele Dietalia, cu privire la statusul cererii de plată prin BNPL Oney (cerere de plată acceptată sau respinsă).
Termenul de retragere de la plata prin ONEY
Clienții Dietalia care au solicitat finanțarea prin serviciul BNPL Oney vor avea un termen de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile.
În cazul în care un client al Dietalia decide să renunțe la creditul BNPL Oney în cursul perioadei respective, achiziționarea de bunuri și/sau servicii de la Dietalia, pentru care clientul a solicitat creditul, va fi anulată, cu excepția cazului în care clientul decide să plătească suma integrală pentru achiziție prin alte metode decât serviciul BNPL Oney sau dacă serviciile au fost deja furnizate altfel.
În cazul în care clientul își exercită dreptul de retragere, tranzacția de plată va fi anulată, iar Dietalia va efectua rambursarea relevantă folosind aceeași modalitate de plată utilizată de client, adică rambursarea sumei totale datorate către Oney Bank ca urmare a anulării creditului.
Restituirea/creditarea plătii (refund) prin ONEY
În situația în care un plătitor solicită anularea tranzacției de plată aferente serviciului BNPL Oney și restituirea plății, după expirarea termenului de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile, Dietalia va verifica temeinicia solicitării si va decide cu privire la restituirea pretului plătit, conform contractului dintre Dietalia si client.
Refuzul la plată (chargeback) prin ONEY
În cazul în care plătitorul înaintează o plângere către banca emitentă a cardului utilizat de acesta pentru rambursarea creditului contractat prin serviciul BNPL Oney, prin care declară că plata a fost dublată în mod eronat sau nu a cumparat produse /servicii de la Dietalia sau produsele / serviciile comandate de la Dietalia nu au fost livrate sau acestea nu corespund descrierii ori există un motiv de fraudă, se va deschide o procedura de soluționare a tranzactiilor în dispută, conform normelor și procedurilor extrajudiciare stabilite de către Organizațiile Internaționale de Carduri (OIC) si/sau Băncile Emitente.
Din momentul inițierii unui Refuz la Plată (Chargeback), Netopia va bloca suma disputată în contul Dietalia, până la solutionarea disputei.
Plata in 6 rate fara dobanda, cu cardul de cumparaturi
Ce este aceasta facilitate de plata?
Această metodă de plată presupune plata pachetului de servicii personalizat Dietalia sau a cosului de cumpărături pe siteul www.dietalia.ro în 6 rate fara dobanda, folosind un card de CREDIT.
Solutia de plata este oferita de Dietalia in parteneriat cu Netopia/MobilPay.
Foarte important:
- Prima rată se achită pe loc, deci trebuie să aveti disponibilă suma primei rate pe card
- Cardul trebuie să nu expire până la achitarea ratelor
Cine poate beneficia de facilitatea de plata in 6 rate fara dobanda?
Solutia este dedicată doar persoanelor fizice, majore și rezidente în România.
Ce carduri sunt acceptate la plata in 6 rate fara dobanda?
Sunt acceptate urmatoarele carduri de CREDIT:
- Card Avantaj, primul card de credit în lei emis sub sigla MasterCard de către Credit Europe Bank
- Bonus Card, emis de Garanti BBVA
- Star Card, emis de Banca Transilvania
- cardurile de cumpărături de la Alpha Bank
Ce documente sunt necesare pentru plata in 6 rate fara dobanda?
Dietalia si Netopia nu solicita clientilor niciun document, ci doar de un card de credit.
Nu solicităm o justificare a venitului lunar încasat de dumneavoastră.
Cum pot beneficia de solutia de creditare in 6 rate fara dobanda?
a.1. Adaugi produsele dorite în cos, apoi mergi la check-out si alegi optiunea de plata prin Netopia
sau
a.2. Primesti din partea Dietalia un link de plata securizat
b. In pasul urmator completezi datele cardului tau
c. softul recunoaste automat daca ai introdus datele unui card de cumparaturi valabil
d. bifeaza optiunea de plata in 6 rate fara dobanda, apoi finalizeaza plata.
Date generale despre serviciul de plata in 6 rate fara dobanda
a) Dietalia nu are rol de intermediar de credit.
b) Netopia nu va percepe consumatorului costuri suplimentare pentru procesarea tranzacțiilor pentru serviciul de rate fara dobanda.
c) Serviciile furnizate prin prezenta pot fi modificate, suspendate sau pot înceta în orice moment în cazul în care Netopia sau una dintre bancile emitente ale cardurilor de cumparaturi decide în acest sens, precum și din motive independente de voința Dietalia care conduc la imposibilitatea acordării acestora.
Autorizarea tranzactiilor si confirmarea plătilor
În vederea autorizării plății, clientul va furniza către Netopia Payments, detaliile relevante ale comenzii, respectiv:
a) Date de cumparare:
- Costul achizitiilor
b) Date personale:
- Nume de familie
- Prenume
- Numar de telefon
- Adresa email
- Adresa de facturare
Netopia va putea furniza plătitorului un e-mail de informare în numele Dietalia, cu privire la statusul cererii de plată (cerere de plată acceptată sau respinsă).
Termenul de retragere de la plata
Clienții Dietalia care au solicitat finanțarea prin 6 rate fara dobanda vor avea un termen de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile.
În cazul în care un client al Dietalia decide să renunte la credit în cursul perioadei respective, achizitionarea de bunuri si/sau servicii de la Dietalia, pentru care clientul a solicitat creditul, va fi anulată, cu exceptia cazului în care clientul decide să plătească suma integrală pentru achizitie prin alte metode sau dacă serviciile au fost deja furnizate.
În cazul în care clientul îsi exercită dreptul de retragere, tranzactia de plată va fi anulată, iar Dietalia va efectua rambursarea relevantă folosind aceeasi modalitate de plată utilizată de client, adică rambursarea sumei totale datorate ca urmare a anulării creditului.
Restituirea/creditarea plătii (refund)
În situația în care un plătitor solicită anularea tranzactiei de plată si restituirea plătii după expirarea termenului de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile, Dietalia va verifica temeinicia solicitării si va decide cu privire la restituirea prețului plătit, conform contractului dintre Dietalia si client.
Refuzul la plată (chargeback)
În cazul în care plătitorul înaintează o plângere către banca emitentă a cardului utilizat de acesta pentru rambursarea creditului contractat prin serviciul de rate fara dobanda, prin care declară că plata a fost dublată în mod eronat sau nu a cumparat produse /servicii de la Dietalia sau produsele / serviciile comandate de la Dietalia nu au fost livrate sau acestea nu corespund descrierii ori există un motiv de fraudă, se va deschide o procedura de soluționare a tranzactiilor în dispută, conform normelor și procedurilor extrajudiciare stabilite de către Organizațiile Internaționale de Carduri (OIC) si/sau Băncile Emitente.
Din momentul inițierii unui Refuz la Plată (Chargeback), Netopia va bloca suma disputată în contul Dietalia, până la solutionarea disputei.
Plata in 2 transe, direct la Dietalia
Pentru ce servicii Dietalia pot alege plata in 2 transe?
Dietalia ofera clientilor posibilitatea de a achita in doua transe orice tip de servicii cuprinse intr-un pachet cu valoarea de minim 3000 lei.
Cum se poate efectua plata in 2 transe?
- cu cardul
- prin transfer bancar (OP)
Care sunt termenele de plata?
Prima transa se achita la data achizitionarii pachetului de servicii, iar a doua transa peste 30 de zile calendaristice.
Termenul de retragere de la plata
Clientii Dietalia care au utilizat facilitatea de plata in doua transe vor avea un termen de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile.
În cazul în care un client al Dietalia decide să renunte la contract în cursul perioadei respective, achizitionarea de bunuri si/sau servicii de la Dietalia va fi anulată, cu exceptia cazului în care clientul decide să plătească suma integrală pentru achizitie prin alte metode sau dacă serviciile au fost deja furnizate.
Detalierea procedurii se regaseste in contract la Capitolul 8.
Restituirea/creditarea plătii (refund)
În situația în care un plătitor solicită incetarea contractului după expirarea termenului de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile, Dietalia va verifica temeinicia solicitării si va decide cu privire la restituirea prețului plătit, conform Art.8.2 din contractul dintre Dietalia si client.
Ce se intampla daca nu mai platesc a doua transa?
a) In cazul nefericit in care Clientul nu achita la termen una dintre transe, contractul se suspenda temporar, maxim 30 de zile, iar prestarea serviciilor este oprita pana la data la care Clientul achita contravaloarea transei la care a depasit scadenta.
b) In cazul in care scadenta transei de plata este depasita cu peste 30 (treizeci) de zile, contractul se considera reziliat.
Plata cu tichete cadou
Iti oferim facilitatea de a achita serviciile Dietalia cu tichetele cadou pe care le primesti de la angajator.
Ce carduri/tichete cadou sunt acceptate?
Poti folosi oricare dintre tichetele cadou de la cei mai importanti furnizori:
- Edenred
- Pluxee
Cum pot plati cu tichete cadou?
a. Plata online - pe siteul Dietalia, adaugi produsele dorite în cos, apoi mergi la check-out si alegi optiunea de plata prin Netopia. Aici introduci detaliile cardului si urmezi procedura de plata.
b. Plata online - Primesti din partea Dietalia un link de plata securizat prin Netopia. Aici introduci detaliile cardului si urmezi procedura de plata.
c. Plata la POS - un reprezentant Dietalia se va deplasa la domiciliul tau
Termenul de retragere de la plata
Clienții Dietalia care au solicitat plata cu tichete cadou vor avea un termen de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile.
În cazul în care un client al Dietalia decide să renunte la credit în cursul perioadei respective, achizitionarea de bunuri si/sau servicii de la Dietalia, pentru care clientul a solicitat creditul, va fi anulată, cu exceptia cazului în care clientul decide să plătească suma integrală pentru achizitie prin alte metode sau dacă serviciile au fost deja furnizate.
În cazul în care clientul îsi exercită dreptul de retragere, tranzactia de plată va fi anulată, iar Dietalia va efectua rambursarea relevantă folosind aceeasi modalitate de plată utilizată de client, adică rambursarea sumei totale datorate ca urmare a anulării creditului.
Restituirea/creditarea plătii (refund)
În situația în care un plătitor solicită anularea tranzactiei de plată si restituirea plătii după expirarea termenului de retragere de paisprezece (14) zile, în conformitate cu reglementările aplicabile, Dietalia va verifica temeinicia solicitării si va decide cu privire la restituirea prețului plătit, conform contractului dintre Dietalia si client.
Refuzul la plată (chargeback)
În cazul în care plătitorul înaintează o plângere către banca emitentă a cardului utilizat de acesta pentru rambursarea creditului contractat prin serviciul de rate fara dobanda, prin care declară că plata a fost dublată în mod eronat sau nu a cumparat produse /servicii de la Dietalia sau produsele / serviciile comandate de la Dietalia nu au fost livrate sau acestea nu corespund descrierii ori există un motiv de fraudă, se va deschide o procedura de soluționare a tranzactiilor în dispută, conform normelor și procedurilor extrajudiciare stabilite de către Organizațiile Internaționale de Carduri (OIC) si/sau Băncile Emitente.
Din momentul inițierii unui Refuz la Plată (Chargeback), banca procesatoare a platii va bloca suma disputată în contul Dietalia, până la solutionarea disputei.